Strategie reklamowe oparte na danych

Dane są potężne w sposobie, w jaki marketerzy wykorzystują je do odkrywania ukrytych spostrzeżeń. Marketerzy nie mogą działać wyłącznie na intuicji i instynkcie a przynajmniej jest tak bardzo często. Dane zapewniają analizę po zakończeniu kampanii, która pozwala marketerom określić, co się sprawdza, a co nie — jakie są tego przyczyny i jak lepiej przygotować kampanie na potrzeby przyszłych przedsięwzięć.

Dostęp do ogromnej ilości danych dzięki Internetowi

Internet to rewolucyjny wynalazek, który zmienił sposób, w jaki żyjemy, komunikujemy się i prowadzimy interesy. Zwiększyło to naszą zdolność dostępu do danych o rzędy wielkości.
Widzieliśmy, jak doprowadziło to do wzrostu podejmowania decyzji w oparciu o dane, a firmy wykorzystują duże zbiory danych do podejmowania lepszych decyzji dotyczących ich działalności, kampanii marketingowych, zatrudniania i nie tylko.
Ale doprowadziło to również do wielu obaw związanych z prywatnością, ponieważ ludzie martwią się tym, co te wszystkie firmy o nich wiedzą i jak wykorzystują te informacje.
Aby Internet nadal był siłą działającą na rzecz dobra na świecie, będziemy musieli znaleźć sposoby na zrównoważenie dostępu z prywatnością.